WishList for SPRING

1:24

Ahojte!
Dnes tu pro vás mám článek o mém wishlistu pro JARO. Jelikož se mi nahromadilo trochu více věcí které si chci koupit. Není toho zase úplně moc ale není toho zase úplně málo, aby z toho nemohl být hezký článek pro tento blog. Myslím že nemá cenu to dál okecávat a můžeme se rovnou podívat na věci, které si plánuji pořídit.



1) Pruhované šaty
Nad koupí šatami uvažuji už déle. Zamilovala jsem se do proužkatých z H8M. Jsou takové volnější a proto se mi moc líbí. Jelikož jsem spíše na pohodlné věci. Proužkaté šaty se mi ale líbí i na eshopu wish.com . Tak uvidím jestli si je nakonec koupím.

2) Boty Vans
Co si určitě plánuji koupit, jsou boty VANS. Pokud si je nekoupím teď, tak v létě. Přijde mi že koupě těchto bot se velmi vyplatí. Jsou kvalitní a na svojí kvalitu, mi nepřijde že jsou až tak drahé. Koupím si je asi na nějakém eshopu jako je snowbitch.cz . Boty tam stojí okolo 1 200,- .
3) Džíny s vysokým pasem
Opét věc, která je takový základ šatníku. Chci džíny, které budou takové na styl plesnivé látky. Určitě víte, co myslím. Viděla jsem je v obchodu GATE. Tam stojí okolo 700,- . Což je za kvalitní džíny asi normální cena. Zkusím se podívat i na různých eshopech jako je romwe, sheinside atd.

4) Nové Baby Lips a EOS balm
Chci si už pořídit další Baby Lips do sbírky. Mám 3 a chtěla bych nějaké ty klasické jako je Hydrate a další. Tahle záležitost stojí okolo 60,- takže vůbec nic přehnané. A EOS v obchodu Dm stojí asi 160,- . Což je stejné jako na nějakých eshopech.
5) Matné rtěnky od Avon
Mám vzorečky dvou těchto rtěnek a jsou naprosto úžasné. Na to že jsou matné tak vůbec nevysušují. Prostě pecka! Koupi rtěnek určitě plánuji.
6) Lesk od Essence
Dlouhotrvající lesky od Essence jsou novinkou a každá blogerka je kupuje. Určitě je i já plánuji koupit a napsat na ně recenzi.
To je pro dnešní článek všechno. Pro tento WishList. Můžete mi dát vědět jaký je váš WishList. Ráda se podívám nebo třeba inspiruji. Mějte se hezky a zatím pac a pusu lásky.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images