Pár typů na učení☆

10:31

Ahoj..!
Pokud stejně jako já máte ve škole spoustu písemek a úkolů určitě se vám nějaké typy budou hodit.
1) Vypnout!!
Během učení vypněte všechny mobily, tablety, počítače a tak. Je to lepší protože vás to neruší..:-)
2) Mobil a sluchátka..
Můj typ je si do mobilů nahrát nějaký audio text. A když jedete třeba autobusem do školy můžete poslouchat. Já si to nahravam sama ale vím že někdo si to i stahuje. To je jen na vás. :-)
3) Napsat všechno..
Pokud si něco blbě pamatujete je dobrý si udělat papíry kde bude všechno napsány a pak ho umístit na místo kde často koukáte nebo tak.
4) Jazyky nejsou problém.
Pokud se blbě ucite jazyky udělejte si "gramatické sešity" kde budete mít všechny věci ohledně gramatiky. A doporučuji stáhnout si do vašeho smartphonu nějaké aplikace ohledně pravopisu či jiných věcí.
5) Pexesa?
Chemie a fyzyka..hrůza a děs.
Pokud si blbě pamatujete fury  vzorečků a značek tak si udeljte různá "pexesa" kde budete mít třeba chemickou značku a druhý papírek bude název prvků. Je to fakt skvělý na zapamatování.
6) Internetové cvičení.
Pokud vám nejde matematika nebo chcete něco procvičit doporučuji stránku onlinecviceni.cz kde je i čeština.
Pokud vás učení nebaví, i přes to se učte. Jednou budete rádi za to že jste se na to nevykašlali. :-) Tak to by bylo ode mě na dnešek vše. Já se s vámi loučím a příště už se můžete těšit na nějaký článek o kosmetice nebo oblečení.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images