25 NÁHODNÝCH OTÁZEK

23:23

Ahojte! :-)
Protože jsem dlouho neudělala žádný tag, který by byl o mě, nenapadlo mě nic lepšího než dnes udělat TAG 25 NÁHODNÝCH OTÁZEK. A existuje lepší článek na úterý? Já myslím že ne. Tak můžeme jít rovnou na otázky.
1) Máš nějaké domácí mazlíčky?
Ano. Mám psa, který je sice na zahradě ale je to takový mazel, že ho beru jako kdyby byl doma. Ale vždycky jsem chtěla křečka nebo želvu. Nevím proč, ale prostě se mi vždycky líbili. Hlavně křeček. A navíc můj kamarád měl želvy takže jsem do nich byla úplný blázen.  Dnes už vím že bych se o to nestarala já, ale mamka. Takže úplná zbytečnost.

2) 3 věci, které jsou fyzicky blízko tebe.
Peřina, protože jsem momentálně v posteli. Čajíčkuju protože jsem nemocná. Bohužel.
Podložka na notebook. Protože mám na ní notebook.
A taky notebook. Protože na něm právě písu. Pokud by jste se ptali co mám za notebook, tak mám Apple MacBook Pro.

3) Jaké je teď počasí?
Momentálně prší, je zima a je pořádně zataženo. Pro mě nejlepší počasí na psaní článků. A taky nejlepší počasí pro nemoci.

4) Umíš řídit? Jestli ano, nabourala si někdy?
Neumím řídit jako profík, ale taťka mě to jednou učil. No samozřejmě že mi to moc nešlo. Mám pocit že řidíčák udělám na potřetí. :-D A už jsem nabourala, sice ne já, ale svědek bouračky už jsem byla.

5) V kolik hodin si dnes vstávala?
No..dnes bohužel v 6:30h ráno. Víte, spánek je moje droga, postel je můj dealer a budík..budík je prostě zlá policie..

6) Kdy jsi se naposledy sprchovala?
Tak to už si nepamatuju. Já se spíš koupu než sprchuju. Mám prostě radši horkou vanu než sprchu. Ale to jsou takový ty období. Někdy se zase nejraději sprchuju. Takže.

7) Co byl poslední film, který si viděla? 
No..tak to bude asi starý dobrý Panna nebo Orel, v překladu teda Easy A. Ten film můžu jen doporučit. Je to o holce která si vymyslí že spala s klukem, a hned se roznese že je to lehká holka. A ona to bude roznášet taky. Doporučuji.

8) Co říká tvoje poslední zpráva?
No..psala jsem mamce že mám peníze aby jsem vyzvedla balíček. :-D

9) Co je tvůj vyzváněcí tón?
No, já sice nevím jak se to jmenuje, ale je to klasika Samsung.

10) Byla jsi někdy v zahraničí?
Ano, hodněkrát. Už jen to že každý měsíc jezdím do Německa. Takže ano. Byla jsem i na Slovensku kde bylo strašně hezky. Nejkrásnější je Bratislava. Navštívila jsem všechny sousední země Česka například.  A hrozně hezké je i Polsko.

11) Máš ráda Shusi?
Popravdě, ani moc ne. Teda dám si ho, ale ne každý týden nebo tak. Je to divné jídlo. Když už jde o druhy, nejraději mám s plátkem avokáda.

12) Kde nakupuješ potraviny?
No tak jako, nejlepší je Tesco a Globus. Ale neodmítnu ani Penny. Ale nejčastější je Tesco.

13) Už sis někdy vzala prášky na spaní?
Ne. Ale když jsem byla menší tak jsem byla nemocná, a měla jsem večer brát prášky po kterýcch jsem okamžitě usla.

14) Jakou věc si naposled jedla?
Jogurt...?

15) Máš notebook nebo stolní počítač?
Notebook. Ale kdyby jsem měla stolní, asi by mi to nevadilo.

16) Jak stará budeš o tvých dalších narozeninách?
Už mi bude 14. A teda upřímně, moc se na to netěším.

17) Nosíš brýle nebo kontaktní čočky?
Tak já tedy nosím brýle. Ale v 1ř si plánuji kupovat i čočky, protože přece jenom vypadjí lépe. Jinak nemám vůbec silné brýle. Mám asi jen půlky dioptrie.

18) Barvíš si vlasy?
Jen konce, a asi jen dvakrát. Ale svoje krásný blonďatý vlasy bych neobarvila. Nikdy..! Jako malá jsem chtěla mít vlasy černý, ale dnes už bych je nedala..

19)  Kdy jsi naposledy brečela?
Já skoro nikdy nebrečím. Takže vůůbec nevím.

20) Řekni něco, co dnes budeš dělat?
Ehh. Já hodlám ležet a spát. Protože prostě jsem nemocná.

21) Tvoje oblíbená pizza?
Nejlepší je Margheritta. A nebo šunková.

22) Hamburger x Cheeseburger?
Cheeseburger. Nejlepší je.

23) Už si byla někdy vzhůru celou noc..?
Samozřejmě. Tím chci pozdravit Nikolku a stále vzpomínám na tu noc, kdy jsme pili a dělali blbosti.

24) Jaká je tvá barva očí?
Modrá. Mám oči novorozeněte. Protože mám barvu kterou mají miminka která se narodí. Taková tmavá a temná modrá. Každýmu se moje oči hrozně líbí.

25) Vidíš rozdíl mezi Coca Colou a Pepsi?
Jo..! Coca Cola je víc sladčí než Pepsi.

Wooow..zvládli jsme to! Já doufám že se vám dnešní článek líbil. Mějte se hezky a ahoj! :-)



You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images