15 nejzajímavějších faktů o mě.

6:57

Ahoj!
Nedávno jsem překročila 1 500 návštěv blogu a mám tady pro vás takový speciál. :-) 15 zajímavých faktů o mě. Jdeme na to.
1) Mám děsný strach z toho, že nebudu mít někoho s kým bych byla šťastná.
2) Jsem flegmatik.
3) Nikdy jsem neměla horší známku než 3.
4) Vždycky jsem se chtěla podívat do Indie.
5) Už od mala miluju kosmetiku.
6) Asi 3 roky jsem hrála divadlo.
7) V dospělosti bych se chtěl živit herectvim nebo prací se psy.
8) Nerada se koupi v rybníce s rybami.
9) Když jsem byla malá chtěla jsem být učitelka.
10) Nevadí mi sníst citron či jiné kyselé věci.
11) Nosím vyndavací rovnátka..
12) Zubní kaz jsem měla v životě asi jen 2x
13) Nesnáším lidi kteří neumí smrkat..
14) V autobuse se mi dělá špatně, jen když sedím ve předu..:-D
15) Kdybych mohla..prospím celý den.
.
Tak toto by byly nějaké fakty o me. Děkuji že jste četli až do konce a příští článek bude GIVEAWAY..:-)

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images