Hello Spring..

3:24

Ahoj Lásky..
Konečně se blíží JARO!! Už mi z té zimy hrabe. Jsem nemocná a počasí se střídá jak na kolotoči, kdyby byl aspoň sníh. Jaro je moje nejoblíbenější období. Protože venku krásně svítí, všechno kvete a příroda se probouzí. Nádhera..!!
Mám tady pro vás takový článek který se týká plusů a mínusů jara. Tak doufám že třeba budete v něčem souhlasit a uvidíte to samý co já. 



Plusy +
- všechno krásně kvete
- konečně začíná být teplo
- z okna bude mít větčina krásný pohled na rozkvétající stromy
- můžete fotit krásné selfíčka a jiné fotky
- už se nemusíme tak nabalovat

Mínusy -
- pokud jste jako já alergik, tak záčíná malé peklo na zemi
- záčíná období, kdy budeme muset začínat hubnout do plavek
- sluneční brýle budete muste nosit pořád u sebe

Berte to s nadhledem. Je to spíš taková sranda. Ale mám pravdu..ne??
Mám i pár otázek o jaru.
Co je na jaru nejlepší?
Asi ta atmosféra. A krásné rozkvétající stromy a květiny.  A to teplo!!
Jaký je nejhezčí jarní obrázek z Tumblr?
Naprosto zamilovaná jsem do tohoto:
Máš nějaké jarní citáty??
Ne..po pravdě nemám žádné citáty..:-D


Taky máte tak rádi jaro..?? Já hrozně moc. Prostě krásný období.
Pár fotek které vás naladí na jarní atmosféru, pokud jste jí ještě nepochytili.
Krásný začátek jara...!!!

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images