#UkazCoCtes 1

11:32

Ahoj!
Dnes jsem se rozhodla napsat článek o knihách které momentálně čtu. Bude to vlastně naše miniserie o knihách. Neni nutné říkat že tato výzva probíhá hlavně na instagramu kde přidáte fotku a k tomu #UkazCoCtes.. mě osobně se strašně líbí tento nápad protože mi přijde že lidé moc nečtou takže tato "vyzva" je skvělá.
1) John Green/ Papírová města
Tato kniha mě strašně zaujala. Po přečtení knihy se chystám pustit si i film. Příběh pojednává o mladých lidech kteří zažívají krásné chvíle. Pokud si myslíte že někoho znáte tak neznáte. Chlapec si toto myslí o dívce do níž je asi zamilovaný. Ale postupem času zjišťuje že ji nezná.
Knihy od Johna Greena jsou obecně velmi kvalitně napsané. Jeho smysl pro humor je trochu jiný a ne každý ho asi pochopí. Ale to je čistě věc názoru. Tato kniha ode mě dostává 4/5 hvězdiček.
2) Deník malého poseroutky/poslední kapka
Všemi známé deníky malého poseroutky..:-D Prostě je to další geniální bestseller z této série..:-D kniha je skvěle napsána. Ilustrace úplně klasická jako jsme zvyklí. Tento díl je asi jeden z nejlepších. 4/5 hvězdiček.
.
To je momentálně vše co čtu. Až přečtu tyto knihy bude další díl. :-) určitě mi dejte vědět co momentálně čtete vy. Klidně mi dejte návrhy na knihy nebo pridávejte fotky na instagram s popiskem #VimCoCtu :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images