SPRING GIVEAWAY

0:10

Krásný první březnový den!
Jelikož za chvíli už končí zima (bohužel x díky bohu) tak jsem se rozhodla udělat pro vás, mé čtenáře jednu větší GIVEAWAY. Ceny jsem pro vás vybrala já, a samozřejmě že všechno je nové a nepoužité. :-) 


CENY:
Výherce bude jen jeden, protože je to pro mě lepší, ale v létě bude i GIVEAWAY při které vyhraje více lidí.
1) Lak na nehty Rimmel London 405 ROSE LIBERTING
(mám ho také, proto ho mám na nehtech)
2) Paletka CATRICE CHOCOLATE NUDES 
3) Essence KABUKI BRUSH 

4) Baby Skin Maybelline 
Takže toto byly věci, teď podmínky, které musíte splnit aby jste se do GIVEAWAY mohli zapojit.

PODMÍNKY:
podmínky které jsou označené * jsou povinné 
1) Sledovat tento blog *
2) Dát FOLLOW na INSTAGRAM LUCI_SOCHORU *
3) Být pravidelným čtenářem
4) Do komentáře mi napsat, jak se vám blog líbí, co by jste změnili, co máte rádi, co nemáte rádi prostě se o sobě rozepište, protože čím delší tím větší šance na výhru. *
Do kdy GIVEAWAY trvá?
Tato soutěž trvá do 31.března 2016 . A začíná 1.3.2016


Tak, tohle by byla dnešní GIVEAWAY. Doufám že se vám ceny líbí, že se zapojíte a tak dále. Mějte hezky a zatím. 

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images