Masky od Avon|RECENZE

6:12

Po dlouhé pauze zdravim mé čtenářky!
Už jste mi chyběli tak jsem pro vás na dnešní článek připravila recenzi na masky Avon planet spa edicion.
Tyto masky mám pouze 3, ale určitě svojí "sbírku" rozšířím, jelikož jsem s maskami velice spokojená.
Mám tu pár kategorií které vám o produktech řeknou více.
Plusy +
-jsou snadno nasnesitelné
-pleť je po nich moc krásná a jemná
-stačí pár minut a vaše pleť je vyčištěná
(Tyto plusy jsou pouze obecné a platí pro všechny masky které mám)
Mínusy -
-jediný mínus který jsem našla je zavírání obalů, jelikož to nejde moc dobře dovřít, potom maska trochu vysychá
(Opět je to pro všehny masky které mám)
Cena
Co se týče cen, tak jedna maska stojí něco málo okolo 79Kč. Což je v přepočtu kolem 3€.
(Každá maska může v tuto chvíli stát jinou částku, je to pouze orientační)

První maska kterou mám je Luxuriously Refining with black caviar extract.
Co maska slibuje?
Maska by měla pleť sklidnit a vyčistit do hloubky. Díky kaviáru by měla ještě hydratovat a dat potřebné vitamíny pleti.
Splňuje to?
Po každém použití je moje pleť velmi hladká a taková uvolněná. Není nějak napjatá nebo vysušená. Takže pro mně to maska splňuje. A navíc je maska slupovací takže vás bude bavit její sundavání.
*obal této masky je černo-zlatý

Druhá slupovací maska se jmenuje Oriental Radiance with white tea.
Co maska slibuje?
Díky bílému čaji který maska obsahuje by měla být vaše pleť uklidněná a nabitá energii, pokud jí chybí.
Splňuje to?
Určitě ano! Jelikož je moje pleť někdy opravdu bez barvy a taková unavená, dám si tuto masku a pleť je hned zase krásná a svěží. A navíc její parfumace..aww..ta je boží.
*maska má krémovo-stříbrný obal

A jako poslední je tu maska se jménem Perfectly Purifying with Dead sea minerals.
Co maska slibuje?
Maska by měla pleť vyčistit a redukovat přebytečný kožní maz. Pleť by měla být hedvábná a zářivá.
Splňuje to?
Tato maska jediná není slupovací, ale to mi vůbec nevadí, protože za to co dělá, ji to klidně prominu. Po každém použití mám pleť bez zbytečného mazu, a navíc je úžasné jemná a hebká, což vlastně od masky očekávám. Jedna z nejlepších masek které jsem kdy měla. I když teda..moc hezky nevoní no..:-D
*obal masky je šedo-černý

A toto by byla celá recenze na tyto úžasné masky..:-) snad se vám článek líbil, a nějakou tu masku od Avon si taky pořídíte, protože pokud ještě žádnou nemáte, děláte velkou chybu..!
Já se s vámi loučím a krásný zbytek dne..:-)

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images